olivia hääär

ja, mitt första inlägg här på bloggen! har inte rikitgt haft tid för att blogga ^^
men ja, ingen av er vet nog så mycket om mig, så jag kommer nog skriva ett inlägg om mig senare.
men lite kort sagt så är jag en hästtokig tjej på 14 år, som äger 4 egna ponnysar.
mer om det tar jag i ett annat inlägg när jag får tid att skriva det, för det kan ta ett tag haha ^^ 

idag har jag tillbringat hela dagen ute i solen på stranden med emma, frida och lilla teddy haha. tog med oss han dit och satt där och fikade och bara myste. sen på kvällen tog jag en tur i skogen med zeline, frida hängde med på blackie. mysigt var det ! red inte så långt alls, i typ 40 min, mest skritt och trav. tog nån galopp också.
och så bestämmde vi att vi ska hoppa på terräng banan imorgon, och emma följe rmed å fotar. fast då tar jag blackie, för han kommer bli skitstark haha x)
men nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: bsspencer

sv; Asså de gjorde inte så jätteont, men klart de känns.

Dock gjorde de jäävligt ont att trycka in en bredare piercing.. Så ta en nål på typ 1.3 minst :)

2011-08-02 @ 16:35:20
URL: http://bsspencer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0