grillnatta, och allt skit!

hejhej! kom hem från grillnatta för ett tag sen, lite efter 23 kanske den var. Var lite smått världelöst, han inte köpa något, all tid gick till Eric Saade, hade räckt med en låt. Haha, fanns bättre saker att göra ett att stå och trängas med massa folk! ;)

innan jag skulle gå hem vart det skitbra, fast varför säger jag inte! :) Trött som fan nu! vaknar nog sent imorgon! Men iallafall ska jag föra över bilder från idag till datan imorgon, då får lite lite bilder på Eric Saade, men inte sno! Haha :) jag är med och tävlar hos http://gotlandsponnysarna.blogg.se också, om att bli veckans blogg! Olivia har inte bloggat nå sen vi starta den, ska fråga om hon kan slänga ihop ett inlägg snart! Imorgon kanske jag ska vara med Julia LEstrade, får se hur det blir. tror det var imorgon, eller nästa vecka på onsdag.. HAHA! hörshaaj! [älskar att säga "haaaj" typ, fråga inte varför ;)]



[ Canon Eos 1000D - standarsobjektiv - © Redigerade och fotade av mig! ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0